20070104

Musikbyrån - inte så död som somliga tror

Fredrik Norberg (Musikbyråns producent) rätar ut en del av mina frågetecken och feltolkningar:
Några förtydligande om MB 2007:
- Musikbyrån live återkommer till hösten med 4 avsnitt
- Vi sänder 16 program i vår. 4 specialer (3 "classic songs" om Apache, Take On Me, Life On Mars och en MB Hjärta Deluxe), 6 ordinarie MB, 6 "Rockcity")
- Sedan blir det 14 program i höst (4 MB Live, 4 Da Capo, dvs repriser av egna halvtimmesspecialer och 6 ordinarie MB)
Jag är glad att jag överdrev (och glad att jag hade lite fel). Det blir ingen lek att ro det iland, men jag håller tummarna för att det går vägen och att pengarna rullar in som de ska 2008. Se till att varje inslag har kraften av att vara det sista någonsin så ska det nog bli jävligt fett.

"Rockcity" är f.ö. det interna arbetsnamnet på den samnordiska serien som tidigare visats under namnet Musikbyrån presenterar. Gissar att San Fransisco går i repris i vår då. Inslaget om Houston som gick i nästa sista programmet var enligt uppgift inte ett rockcity-rep.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: