20061114

Jakten på cd-handlare fortsätter

Och vinnaren är
CD-Wow. Fast köpet blev bara delvis det jag kollade i prisjämförelsen. Korgen innehöll till slut:
Freddie Cruger "Soul Search"
Spanky Wilson & The Quantic Soul Orchestra"
Båda för 124 kr/st.
Båda från Ubiquity.

Döm om min förvåning när pengarna nu reserverats på kontot samtidigt som jag inte fått den utlovade orderbekräftelsen per mejl och beställningen inte heller finns listad under rubriken "Mina beställningar" när jag loggar in på CD-Wow. Wtf. Kundtjänsten är kontaktad. Fortsättning följer.

Uppdaterat
Några timmar senare kommer bekräftelsen. Intressant att det står så här om leveranstiden: "Sverige och övriga EU: 14 dagar - Övriga världen: 7 till 10 dagar". Va!? Går det fortare att få det till en adress utanför EU!? Märkligt. Två veckor är åt helvete för lång leveranstid även när det är pinsamt billigt. Min nya favoritbutik är fortfarande inte utsedd.

Inga kommentarer: