20070405

Ok då jag gissar sluttabellen

Igår levererade Mark Selmer sin gissning till sluttabell i Superettan 2007. Försiktigt placerar han Degerfors på 9:e plats (med tillägget att målsättningen är 8-10). Eftersom jag tycker att det är lite onödogt ödmjukt måste jag leverera min egen gissning.
  1. Öster
  2. Norrköping
  3. Häcken
  4. Sundsvall
  5. Landskrona
  6. Örgryte
  7. Degerfors
  8. Mjällby
  9. Ljungskile
  10. Åtvidaberg
  11. Jönköping
  12. Falkenberg
  13. Sirius
  14. Enköping
  15. Sylvia
  16. Bunkeflo
Kanske är det optimistiskt i överkant, men jag hoppas och tror att Degerfors kan utmana om 6:e platsen också. Allt under 10:e plats är en besvikelse.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yo! Jag tror fan att jag ska skaffa mig ett fotbollslag att hålla nu när jag bor i Skåne. Kan göra väntan på Elitseriestarten kortare under sommaren. Har därför bestämt mig för Bunkeflo. 1. Man kan inte hålla på MFF, TFF, Landskrona eller Helsingborg. 2. Gillar att hålla på lag som ingen tror på. 3. Ger mig en anledning att jävlas med dig, Roger och Jonas när de tråkar till sig poäng ifrån Degerfors, Åtvidaberg resp. Falkenberg. He, he!

Go Bunkeflo!
/Fredrik

ptrkhmbrg sa...

Bunkeflo ligger på alldeles lagom avstånd i alla fall. Och du lär får anledning att tråka. Är jag rädd.