20070417

Ingen mer musik

I förra veckan släppte vi efter fem svåra år den fjärde versionen av dagensskiva.com. Musikbloggandet här har varit någon sorts uppvärmning. När allt nu är klart är jag klar med just den biten här. Så om du vill läsa om musik från min synvinkel hittar du i fortsättningen alla sådana texter där. Sen sist har jag recenserat Krokodil, Fredrik Nordström och Timbaland (jag måste upprepa mig om Timbo - vilken sörja!). Dessutom postade jag min kvartalsrapport i textform.

Möjligen levererar jag en och annan mp3:a här i fortsättningen också.

Annars blir det väl mest fotboll och annan kultur.

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit! Att en recension av Timbaland kan uppröra så mycket. Hade förstått om det var Håkan du sågade. Håller med dig om skivan. Singeln plus Hiveslåten är schyssta, men resten.............. Alla borde kolla upp hans första soloförsök istället. Men helst borde han fortsätta vara den grymma producent han är. För övigt vill jag bara säga att MoDo vann SM-Guld om du missat det! Ha det!/Fredrik