20100601

Sommartid

Alltså, det här med att solen aldrig går ner gör konstiga saker med mitt liv.

Snart treåringen vill aldrig sova eftersom det inte är natta än.

Min kropp fattar inte att den borde sova när jag sitter på bussen till jobbet kvart över sex på morgonen.

Vad ska jag göra av det här egentligen?
Spamma internet med medningslösa ord?
Ta semester?

*****

Förövrigt tycker jag att det är dags att lägga ner det här tramset med vapen och våld nu. Känns inte det väldigt gjort? Inte så mycket framtid längs den vägen.

*****

Jag vill fortfarande se Inglorious Basterds, men mina lokala videobutiker (Telia filmbutiken och SF Anytime) vägrar att ta in den.

Avgå!

*****

Imorgon gör jag debut som åsiktsmaskin i P3 Debatt. På nätet. Länkar när jag har en bättre app. Ni får googla.

Antar att jag kommer att blogga mer framöver för att hålla maskineriet varmt. Bered er på fler osammanhängande tirader här.

Inga kommentarer: