20070211

Noterat 2007-02-09--11

Degerfors vann årets första träningsmatch. Extra skönt att se att unga nyförvärvet Johan Bertilsson och ännu yngre värvningen från ifjol, Dejan Doslic, gjorde målen.

Rockparty låter bli att slänga bort pengar på The Who (som istället spelar på Globen 6 juli). Tack för det.

Stockholm Jazz riskerar nedläggning. Det vore så klart trist om så blev fallet. Det är en väldigt trevlig festival och jag kommer att sakna den om den försvinner. Även om jag hör till den skara som inte kommer att sakna de senare årens pop-bredd.

Busta Rhymes spelar på Berns 1 april. Metro ligger bakom. Jag måste försöka ordna en biljett. För även om ljudet på Berns oftast är sjukt kass vill jag inte missa Busta på en så liten scen. Det kommer att bli grymt. Borde bli ett Musikbyrån Live så klart, men ligger åt helvete fel tidsmässigt antar jag. Dessutom har ju en inköpt konsert redan visats.

Cosmic lämnar Looptroop. En liten bomb även om det kanske inte är en chock att det är just han som tröttnat på att turnera.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: