20090930

Utbudsdilemma

Det händer mycket i helgen.

Carlstad Jazz håller på torsdag till söndag med riktigt fint program åtminstone fredag och söndag.

På lördagen kommer Moneybrother till Nöjesfabriken och eftersom jag av någon outgrundlig anledning inte sett Anders Wendin live på flera år är jag riktigt sugen.

Tidigare samma dag är det skivmässa i Björneborg. Enligt pappers-VF med något färre utställare än vanligt på grund av den krockande skivmässan i Solna.

På söndag åker Degerfors IF till Västerås för att plocka tre poäng i matchen mot Syrianska Kerburan. Jag hoppas på en webbsändning, trots allt strul och en reltivt väl tilltagen prislapp (rödvita matcher kostar av någon anledning dubbelt så mycket som de andra i ettan).

Att jag som far till en glad liten tvååring lyckas klämma in allt det här på tre dagar samtidigt som jag tar mig friheten att se Färjestad möta Detroit ikväll. Ja det är inte ens något jag egentligen vill. Men visst kan man få bli lite sur att allt händer samtidigt?

Inga kommentarer: