20061029

Skivrea på Åhléns

Gick igenom alla skivorna på Å i Karlstad och kom hem med N.E.R.D. "In Search of... (v. 2)" (jag hade den inte), "The Neptunes Present... Clones" (för att komplettera), STABB "As It May Be" och Isaac Hayes "Best of... XL". Pris: 106:-. Fint.

Hittade en lång rad favoriter för 19-39 kr som jag redan har (köp om du inte har):
Erykah Badu "Worldwide Underground"
Missy Elliott (större delen av katalogen)
Aaliyah "Aaliyah"
SWV "Release Some Tension"
Ghostface Killah "Ironman"
Mary J Blige (sista halvan av katalogen exkl senaste, iofs inte nödvändigaste delen av hennes produktion)
PB7 (debuten)

Dessutom en radda skivor jag behöver kolla upp på något sätt:
Herbie Hancock "Voyager"
Rahsaan Patterson "Love in Stereo"
Freeway "Philadelphia"
A+ "Hampstead High"
Sen är ju frågan om jag har eller inte har Kelis "Kaleidoscope" och om jag verkligen behöver "Wanderland". Och om jag behöver någon skiva med Nelly (nästan hela hans katalog fanns för samma småpengar som ovan nämnda album).

Inga kommentarer: