20090510

Degerfors IF - Syrianska IF Kerburan

Om tre timmar är det dags för säsongens andra hemmamatch. Tyvärr har jag inte möjlighet att vara på plats. Får återigen leva eländet som exilsupporter.

Direktrapporterar gör bland andra:
KT Sporten
Karlskoga Kuriren (som redan börjat)

Karlgren lovar inget på Kanon än och tyvärr blir det väl ingen webbradio från SR på hela säsongen. Och Live Score är ett minne från Superettan. Oh well, vi står oss bra med de lokala.

Något annat än tre poäng räknar jag inte med idag. Det är samma krav som varje hemmamatch den här säsongen. Allt annat än tre poäng är för dåligt på Stora Valla.

*****

Jag antar att ni som är på plats får höra DIF-spelarnas nyinspelade låtar. Jag vet inte om jag vågar lyssna. Får leta fram skämskudden först.

*****

Så här tre timmar före match är webbkameran över Stora Valla fortfarande på. Hoppas det står sig under matchen.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Simon Rothelius sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Simon Rothelius sa...

För Guds skull, lyssna inte!!! Jag gjorde det för några kvällar sedan och har inte hämtat mig än ...